Qui fa, qui sap, qui...?

Temporalització Distribució
  15min. Per parelles i tota la classe

Procediment: el mateix que l'activitat anterior. Esta activitat és més oberta que l'anterior i dóna més espai a l'espontaneïtat. És útil per veure el domini previ de valencià dels alumnes.

1er. Faran una ullada a les següents frases, fotos, vídeos i cançons.

 

  • M'agrada més la pizza que l'hamburguesa.
  • Recorde la meua besàvia.
  • El meu aniversari és en Maig.

Muy Interesante

Así habrían construido las pirámides los antiguos egipcios (lun, 20 may 2024)
>> Leer más

Alpenglow Hy4: el Hypercar de Alpine vínculo entre la competición y la carretera (Mon, 20 May 2024)
>> Leer más

¿Cuál es la iglesia más antigua de España? (Mon, 20 May 2024)
>> Leer más

Las enseñanzas del profesor don Santiago Ramón y Cajal a sus alumnos (Mon, 20 May 2024)
>> Leer más

Selección de las 12 mejores lavadoras según su relación calidad/precio (Mon, 20 May 2024)
>> Leer más

2on. Es debatrà en parella si amb la informació de l'exercici anterior tenim algú que puguem relacionar.

 

3er. De la mateixa manera que abans, els alumnes es posaran en peus i aniran fent preguntes espontànies. Si cal, alguns alumnes poden preparar les preguntes prèviament.